۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۸۴۴
انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۱

سهم 70 درصدی آیپد در بازار تبلت ها

این موضوع جالبی خواهد بود که ببینیم در سه ماهه بعدی این آمار چگونه انجام خواهد شد، و دستگاههایی مانند تبلت نکسوس ۷ گوگل چه تاثیری برروی آمار فروش آیپد اپل خواهد داشت.
آیپد شرکت اپل بی شک معروفترین و محبوب ترین تبلت تولید شده از زمانی که اولین مدل در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، می باشد. اما حال براساس گزارش اخیر IHS iSuppli، شرکت اپل در حال حاضر حدود ۷۰ درصد بازار تبلت ها را در اختیار خود دارد.

این سهم ۶۹.۶ درصدی در مورد سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ می باشد که نسبت به ۵۸ درصد سهم آن در سه ماهه اولیه ۲۰۱۲ شاهد رشدی در این زمینه بوده ایم. در رتبه دوم شرکت سامسونگ قرار دارد که سهمی ۹.۲ درصدی را در اختیار دارد و شرکت آمازون با ۵.۸ درصد سهم در رتبه سوم قرار دارد.



این موضوع جالبی خواهد بود که ببینیم در سه ماهه بعدی این آمار چگونه انجام خواهد شد، و دستگاههایی مانند تبلت نکسوس ۷ گوگل چه تاثیری برروی آمار فروش آیپد اپل خواهد داشت.

منبع: پی سی وار
برچسب ها: سهم ، آیپد ، بازار تبلت
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر