۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۸۴۱۶
انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۱

زمان شروع داربي پايتخت تغيير كرد

جاده منتهی به این ورزشگاه یک جاده روستایی است که مطمئنا این جاده باید با همکاری وزارت راه تعریض شود، چرا که اگر این اتفاق نیفتاد شاهد تصادف‌های مرگبار در این جاده خواهیم بود.

سازمان ليگ از تغيير زمان داربي تهران خبر داد.

به گزارش سایت فدراسيون فوتبال، سرپرست سازمان لیگ در این باره گفت: براساس درخواست یگان ویژه ناجا و شرکت واحد و موافقت کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران زمان بازی استقلال – پرسپولیس از ساعت 19:10 به 18 تغییر پیدا کرد. همچنین به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد دیدار استقلال و پیکان لغو شد و زمان و مکان جدید آن متعاقبا اعلام می شود.

وی درباره جنجالي كه بر سر تغيير مكان ديدار داماش و پرسپوليس ايجاد شد هم گفت: سازمان لیگ برتر از روز اول ورزشگاه عضدی رشت را به عنوان میزبان بازیهای داماش تعیین کرده بود، اما به درخواست باشگاه پرسپولیس و موافقت شورای تامین بازی به ورزشگاه سردار جنگل رفت و البته خودم از ورزشگاه بازدید کردم و باید بگویم به هیچ وجه نمی‌تواند میزبان بازیهای لیگ برتر باشد. جاده منتهی به این ورزشگاه یک جاده روستایی است که مطمئنا این جاده باید با همکاری وزارت راه تعریض شود، چرا که اگر این اتفاق نیفتاد شاهد تصادف‌های مرگبار در این جاده خواهیم بود. ورزشگاه سردار جنگل با شرایطی که وجود دارد مورد تایید ای اف سی قرار نخواهد گرفت و باید به وضعیت آن به صورت جدی رسیدگی شود.

بهروان در پایان گفت: سازمان لیگ داربی پایتخت را مثل همیشه با تمهیدات لازم و با همکاری نهادهای ذیربط برگزار خواهد کرد و امیدواریم که این بازی زیبا و دیدنی از کار درآید.

ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی