۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۲۹۰۳۰
انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۱

برپايي نمايشگاه‌هاي پائيزه در 4 نقطه از تهران

عباس هدایتیان افزود: در مجموع در نمايشگاههاي عرضه مستقيم کالا در تهران كه در چهار نقطه از جمله حکيمه تهرانپارس، فرهنگسراي خاوران، بوستان ولايت و پارک ارم برگزار مي‌شود 122 غرفه به عرضه محصولات خواهند پرداخت.
 رییس اتحادیه نوشت‌افزار و لوازم مهندسی با اشاره به نمايشگاههاي پاييزه عرضه مستقيم کالا كه از 15 تا 24 شهريور در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: كليه لوازم‌التحرير و اجناسي كه قرار است در اين نمايشگاه‌ها عرضه كنيم، قبل از ارائه در نمايشگاه در اتحاديه قيمت‌گذاري شده و اجناس بي‌كيفيت عرضه نمي‌شوند.

به گزارش ایسنا، عباس هدایتیان افزود: در مجموع در نمايشگاههاي عرضه مستقيم کالا در تهران كه در چهار نقطه از جمله حکيمه تهرانپارس، فرهنگسراي خاوران، بوستان ولايت و پارک ارم برگزار مي‌شود 122 غرفه به عرضه محصولات خواهند پرداخت.

وي با بيان اينكه در حال حاضر 90درصد لوازم‌التحريري كه در ايران مصرف مي‌شود، وارداتي است، گفت: اين واردات بيشتر از كشورهاي چين و هند است.

هدایتیان گفت: در بين خودكارهاي داخلي فقط بيك را داريم كه آن هم نمي تواند همپاي خودكارهاي هندي باشد، چون كيفيت آن خودكارها بسيار بالاتر است.

رییس اتحادیه نوشت‌افزار و لوازم مهندسی ابراز داشت: البته مدادهاي موجود در كشور با كيفيت است، ولي به دليل گران بودن و عدم حمايت از توليدات داخل استقبال از آن‌ها به نسبت خودكارهاي وارداتي كمتر است.
ارسال به دوستان