۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۹۵۹۵

پیروزی الخریطیات با درخشش تیموریان

تيموريان هافبك ايراني الخريطيات با دادن دو پاس گل نقش موثري در اين پيروزي داشت. الخريطيات پيش از اين در اردوي آلمان با نتيجه‌ دو بر دو برابر تيم الوحده امارات به تساوي رسيده بود.
ایسنا -  تيم الخريطيات با درخشش آندرانيك تيموريان موفق به شكست تيم الوصل امارات شد.  تيم الخريطيات قطر كه براي فصل جديد آندرانيك تيموريان را در اختيار گرفته، براي برپايي اردوي آماده سازي به نورنبرگ آلمان سفر كرده است . اين تيم شب گذشته موفق شد تيم الوصل امارات را با نتيجه‌ سه بر صفر از پيش‌رو بردارد.

تيموريان هافبك ايراني الخريطيات با دادن دو پاس گل نقش موثري در اين پيروزي داشت. الخريطيات پيش از اين در اردوي آلمان با نتيجه‌ دو بر دو برابر تيم الوحده امارات به تساوي رسيده بود. هدايت تيم اماراتي بر عهده برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران است. برانكو نخستين مربي بود كه تيموريان را به تيم ملي ايران دعوت كرد.

تیموریان پس از دیدار برابر الوصل گفت: تیم ما برای برپایی اردوی آماده سازی به آلمان سفر کرده. فکر می کنم تیم در شرایط خوبی قرار دارد و مجموعه تیم با توجه به سرمایه گذاری انجام شده امیدوارند که در فصل جدید الخریطیات به موفقیت برسد، هر چند که تازه در این فصل سرمایه گذاری انجام شده است.

وی درباره پیروزی برابر الوصل گفت: در این بازی تیم ما بسیار خوب بازی کرد و فکر می کنم خودم هم عملکرد خوبی داشتم چون سرمربی تیم بعد از پایان بازی از نمایشم قدردانی کرد. قبل از این بازی هم با الوحده ای بازی کردیم که برانکو هدایتش را بر عهده داشت. من با برانکو هم درباره فوتبال ایران و تیم ملی صحبت کردم و او بسیار خوش بین بود که تیم ملی به جام جهانی 2014 صعود کند.


ارسال به دوستان