۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۲۹۹۲۸
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۱

خط تلفن خود را حفظ كنيد

دغدغه غيرفعال شدن خطوط اعتباري تلفن همراه پس از خاموش بودن خط براي مدت بيش از سه ماه از بين رفته و مشتركان ديگر نگران نيستند كه پس از مدتي خاموش بودن تلفن، خط آن‌ها از دسترس خارج شود.

به گزارش ايسنا، از آنجا كه بيش‌تر مشتركان ايرانسل داراي سيم‌كارت‌هاي اعتباري‌اند و از امكان غير فعال شدن سيم‌كارتشان پس از خاموش بودن خط تلفن‌شان براي مدت طولاني نگران بودند، اكنون اين امكان فراهم شده تا با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر مشتركان به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنند، شماره آن‌ها همچنان در مالکیت‌شان باقی بماند.

با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم‌کارت است)، ایرانسل به مشتركانش امکان داده است كه در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف كنند.

بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل استفاده نشود و مشترك تمایل دارد شماره مورد نظرش همچنان در مالکیتش باقی بماند، می‌تواند کد دستوری را از خط خود شماره گیری کند.

پس از شماره‌گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار مشترك کسر می‌شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای او حفظ خواهد شد. همچنین می‌تواند در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کند.

برچسب ها: خط تلفن
ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟