۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر ۲۲۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۲۹۹۶۹
انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۱

فروش «كلاه‌قرمزی و بچه ننه» به 2.5 ميليارد تومان رسيد

مديرعامل فيلميران درباره فروش دو فيلم «ضدگلوله» و «بي‌خداحافظي» هم خاطرنشان كرد: «ضدگلوله» تاكنون در تهران به فروش 250 ميليون تومان و در شهرستان‌ها به فروش 70 ميليون تومان رسيده است. اكران اين فيلم در 25 سينماي تهراني و بسياري از شهرستان‌ها ادامه دارد.
«كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» با فروش دو ميليارد و 500 ميليون توماني‌ خود در طول دو هفته‌ي گذشته، همچنان به ثبت ركوردهاي جديد ادامه مي‌دهد.

علي سرتيپي ـ مدير‌عامل موسسه فيلميران و پخش‌كننده فيلم‌هاي عيد فطر ـ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره فروش فيلم‌هاي روي پرده سينماها گفت: «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» شب گذشته ـ 10 شهريور ـ تنها در تهران 140 ميليون تومان فروخت.

بنابراين، فروش «كلاه‌قرمزي» تا ديشب (جمعه) به يك ميليارد و 650 ميليون تومان در تهران و 800 ميليون تومان در شهرستان‌ها رسيده است و مي‌توان گفت اين فيلم در مجموع تاكنون توانسته دو ميليارد و 450 ميليون تومان فروش داشته باشد.

وي درباره‌ي استقبال مردم از «كلاه‌قرمزي و بچه ننه» در روزهاي تعطيل تهران بيان كرد: كلاه قرمزي در چند روز تعطيلي تهران فروش بسيار خوبي داشت و در سينماهاي مختلف ركورد زد. اين فيلم ركورد‌هاي فروش سينماهاي «آزادي» را با 18 ميليون تومان،‌ «اريكه ايرانيان» را با 17 ميليون تومان‌، «زندگي» و «فرهنگ» را با 12 ميليون تومان و سينما «شكوفه» را با 10 ميليون تومان شكست كه بسيار قابل توجه است.

مديرعامل فيلميران درباره فروش دو فيلم «ضدگلوله» و «بي‌خداحافظي» هم خاطرنشان كرد: «ضدگلوله» تاكنون در تهران به فروش 250 ميليون تومان و در شهرستان‌ها به فروش 70 ميليون تومان رسيده است. اكران اين فيلم در 25 سينماي تهراني و بسياري از شهرستان‌ها ادامه دارد.

وي ادامه داد: فيلم سينمايي «بي‌خداحافظي» هم با 25 سينمايي كه در تهران دارد به فروش 190 ميليون تومان دست يافته و در شهرستان‌ها هم فروش فيلم به 40 ميليون تومان رسيده است.

سرتيپي همچنين به فروش فيلم سينمايي «خوابم مي‌آد» كه بيش از دو ماه از اكرانش مي‌گذرد، اشاره كرد و گفت: «خوابم مي‌آد» هنوز 8 سينما در اختيار دارد. اين فيلم در تهران بيش از دو ميليارد تومان‌ و در شهرستان‌ها بيش از يك ميليارد تومان فروخته است.

مديرعامل فيلميران در پايان اين گفت‌وگو درباره وضعيت استقبال مخاطبان در روزهاي تعطيل تهران از سينماها تصريح كرد: استقبال از سينماها بسيار خوب بود. اميدوارم روند استقبال مردم در روزهاي بعد از تعطيلات تهران هم ادامه پيدا كند تا به اين ترتيب شاهد يك حركت جديد و پويايي در سينماها باشيم و اميد به سينما‌ها بازگردد.
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی