۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۰۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۰۳۵
انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۱

پسر قذافی: همه اتهامات را می پذیرم ؛ سریع اعدامم كنيد!

"سیف الاسلام قذافی" درحالی که دادگاهش ماه آینده قرار است برگزار شود، با اعتراف به همه اتهاماتی که قرار است در دادگاه علیه او مطرح شود، خواستار حکم اعدام شد.
پسر معمر قذافی دیکتاتور سرنگون شده لیبی پیش از برگزاری دادگاه، خواستار صدور حکم اعدام برای خود شد.

به گزارش العالم، "سیف الاسلام قذافی" درحالی که دادگاهش ماه آینده قرار است برگزار شود، با اعتراف به همه اتهاماتی که قرار است در دادگاه علیه او مطرح شود، خواستار حکم اعدام شد.

سیف الاسلام
پسر قذافی در دوران قدرت


وی همچنین با تعیین وکیل برای دفاع از او در برابر اتهامات مخالفت کرد.
 
منابع آگاه لیبیایی تأکید کردند، با آغاز شمارش معکوس برای محاکمه "سیف الاسلام"، خبر این محاکمه همه مسائل داخلی این کشور را تحت الشعاع قرار داده است.
 
این منابع خاطرنشان کردند: خبرهای جدید از جزئیات محاکمه سیف الاسلام قذافی به صورت لحظه‌ای از سوی منابع قبیله ای، مستقل، اسلامی و رسمی منتشر می شود.

سیف الاسلام قذافی
پسر قذافی بعد از دستگیری

بر اساس این گزارش، سیف الاسلام از مسئولان محلی "الزنتان" درخواست کرده که هیچ وکیلی برای او تعیین نشود و به سرعت اعدام شود.
 
البته مسئولان محلی الزنتان با این درخواست مخالفت کرده و به سیف الاسلام گفته است که موضوع اعدام به دستگاه قضایی مربوط است.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
120
45
چه اشتیاقی برا جهنم
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
مگه تو خدائی ...........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
7
109
پذیرفتن خطا خود یک افتخار است
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان