۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۲۶۴
انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۱

اپل در تلاش برای ممنوعیت فروش گالاکسی S3

این شرکت در روز ۱۷ فوریه سال جاری میلادی شکایت و درخواست اولیه خود را به دادگاه ارائه و در آن ۱۷ محصول سامسونگ را به عنوان دستگاه‌های کپی‌برداری شده معرفی کرده بود.
ايسنا - اپل در تلاش است تا علاوه بر دریافت غرامت از فروش برخی از محصولات شرکت سامسونگ در بازار آمریکا جلوگیری کند.

شرکت اپل تلاش‌ می‌کند تا فروش گالاکسی S۳ سامسونگ را در آمریکا ممنوع کند.

شرکت اپل چندی پیش موفق شد تا در دادگاه مهمی رقیب خود شرکت سامسونگ را شکست دهد و هیئت منصفه دادگاه سامسونگ را به پرداخت بیش از یک میلیارد دلار غرامت به اپر محکوم کردند.

اینک اپل در تلاش است تا علاوه بر دریافت غرامت از فروش برخی از محصولات شرکت سامسونگ در بازار آمریکا جلوگیری کند و در همین راستا در شکایتی به همان دادگاه (سن خوزه ایالت کالیفرنیا) دو دستگاه گالاکسی S۳ و گالاکسی نوت را به لیست تولیدات سامسونگ که از طریق کپی‌برداری تولید شده‌اند اضافه کرده و خواستار ممنوعیت فروش آنها شده است.

به گزارش سایت Cnet، یک منبع آگاه اعلام کرده است که اپل روز گذشته درخواست جدید خود را به دادگاه ارائه کرده است.

این شرکت در روز ۱۷ فوریه سال جاری میلادی شکایت و درخواست اولیه خود را به دادگاه ارائه و در آن ۱۷ محصول سامسونگ را به عنوان دستگاه‌های کپی‌برداری شده معرفی کرده بود.
ارسال به دوستان
خواص درمانی سنگ صفراوی گاو ؛ از طلا گرانتر است! عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است!