۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۳۸۶
انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۱

"ادغام وزارتخانه ها اشتباه بود، مشكلات مردم بیشتر شده است"

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ادغام وزارتخانه ها بسیار عجولانه و ناپخته بود و مجلس و دولت باید پاسخگوی چنین اقدامی باشند.
ادغام وزارتخانه های تعاون با كار و تامین اجتماعی و همچنین صنایع با بازرگانی اقدامی اشتباه بود و موجب بروز مشكلات جدی برای مردم شده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح بسیار عجولانه و ناپخته بود و مجلس و دولت باید پاسخگوی چنین اقدامی باشند.

وی گفت: قرار بود با انجام این ادغام حجم وزارتخانه ها كمتر شده و مشكلات كمتر شود اما عملا مشاهده می كنیم از زمانی كه این طرح انجام شده در سطح كلان و در سطح استان ها دچار مشكلات جدی برای واحدهای صنعتی كوچك خصوصی و شركت های تعاونی شده ایم.

آصفری گفت: در سالی كه به نام حمایت از كار و سرمایه ایرانی است باید از صنعتگران و تولیدكنندگان حمایت كنیم اما عملا با این ادغام تكلیف واحدها مشخص نیست و مشكلات و موانع بیشتر شده است لذا مجلس درصدد رفع موانع موجود ناشی از این طرح ناپخته است و موضوع در سطح كمیسیون های مربوطه بررسی شده و نمایندگان نیز در حال رایزنی هستند تا از نظر ساختاری تغییراتی را در این وزارتخانه ها ایجاد كنند.

وی یادآور شد: یك طرح دو فوریتی بدین منظور در دست تهیه است و به زودی برای بررسی به صحن علنی ارائه خواهد شد تا امكان تصمیم گیری ها و حمایت از بخش صنعت و تولید و تعاون در آینده تسهیل شده و موانع موجود برطرف شود.
ارسال به دوستان