۱۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۵۶۰
انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۱

هشدار وزارت بهداشت به مردم در مورد ماموران قلابی پزشک خانواده

شریعتی از رسانه ها خواست ضمن اطلاع رسانی در این خصوص، در صورت کسب اطلاعاتی در خصوص موارد مشابه، این موارد را به ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده واقع در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده گفت: مردم هوشیار باشند به ماموران قلابی پزشک خانواده پول و اطلاعات ندهند.

به گزارش مهر، دکتر محمد شریعتی افزود: با توجه به اخبار و گزارشهای واصله به ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، همزمان با شروع فاز استقرار این برنامه در شهرها، گروهی از افراد سودجو اقدام به ایجاد اختلال در آرامش خانواده ها و کسب پول از آنان به بهانه های مختلف تحت عنوان انجام هماهنگیهای پیش از اجرای برنامه پزشک خانواده کرده اند.

وی با غیرقانونی خواندن و قابل پیگرد بودن این اقدام سودجویان از سوی مراجع قضایی، افزود: از مردم می خواهیم ضمن همکاری نکردن با این سودجویان مراتب را به دانشگاههای علوم پزشکی استانها اطلاع داده و از پرداخت هرگونه وجهی به این سودجویان خودداری کنند.

شریعتی از رسانه ها خواست ضمن اطلاع رسانی در این خصوص، در صورت کسب اطلاعاتی در خصوص موارد مشابه، این موارد را به ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده واقع در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

بنا بر اعلام مسئولان ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده سامانه ثبت نام از مردم در برنامه پزشک خانواده به نشانی www.1590.ir راه اندازی شده است. سرپرستان خانوار برای ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده و انتخاب پزشک مربوطه به این سایت مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
ارسال به دوستان
زورخانه جوانمردان میزبان مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت (عکس) گاریدو: کیفیت زمین‌ها به پرسپولیس ضربه می‌زند ظریف: وقت آن رسیده که ما بشنویم به جای اینکه همواره بگوییم / شجاعت می‌خواهد که بپذیریم همه راه‌حل‌ها در مغز ما نیست، راه حل‌ها در مغز ۸۵ میلیون ایرانی سرافراز است علیپور: کیفیت زمین‌های فوتبال ایران فاجعه است ورود فرمانده سنتکام به اسرائیل مصدومیت نگران‌کننده کنعانی‌زادگان؛ حضور در بازی‌های ملی در هاله‌ای از ابهام آرسنال و سیتی به تعقیب لیورپول ادامه دادند؛ صدر جدول داغ شد درویش: مسئولان فوتبال ما سیاسی‌تر از فیفا و AFC هستند نبرد استقلال و هوادار؛ دو تیم بحران‌زده در تقابل ابوظبی؛ محل تلاقی فوتبال و بسکتبال؛ ستارگان دو رشته در یک قاب (+عکس) شهادت بیش از ۲۰۰۰ لبنانی در نتیجه حملات اسرائیل پرسپولیس با دشواری به صدر رسید؛ گل دقایق پایانی گولسیانی، سرخ‌ها را به صدر جدول برد ارتش روسیه شهرک «زلانویه وتورویه» در دونتسک را آزاد کرد اسطوره فوتبال فرانسه: امباپه لیاقت کاپیتانی تیم ملی را ندارد مسی، فراتر از یک بازیکن: سلطان جام‌های فوتبال جهان