۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۷۱۲
انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۱

عرضه مرغ ۴۶۵۰ تومانی در فروشگاه رفاه

محمدرضا رشیدی افزود: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای کمک به دولت در موضوع تنظیم بازار برای اولین بار اقدام به واردات مرغ کرده است.
مدیر عامل فروشگاه رفاه از واردات 4000 تن مرغ توسط این فروشگاه خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، محمدرضا رشیدی  افزود: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای کمک به دولت در موضوع تنظیم بازار برای اولین بار اقدام به واردات مرغ کرده است.
 
 وی افزود: برای اولین بار این حجم مرغ از کشور ترکیه توسط فروشگاه رفاه به کشور وارد شده که هم اکنون در حال ترخیص و آماده سازی برای توزیع است.
 
 به گفته او، این حجم از مرغ وارداتی در فروشگاه رفاه سراسر کشور توزیع خواهد شد و با قیمت مصوب کیلویی 4650 تومان به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است