۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۷۴۱
انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۱

سرقت‌های زنجیره‌ای زن معتاد از کودکان

ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهم که زنی 37ساله به نام پروین است سیم‌چین و چند رشته طلای بچه‌گانه بریده‌شده پیدا کردند و او را به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 16 در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.
زن معتاد با پرسه زدن در خیابان‌ها دختربچه‌هایی را که جواهر همراه داشتند شناسایی و از آنان دزدی می‌کرد.

ماموران کلانتری خانی‌آباد ساعت 13 روز 27 مرداد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان دستگیری زن سارقی قرار گرفتند. شهروندان پس از حضور ماموران در محل عنوان کردند راننده زن خودرو پراید نقره‌ای را حین فرار از محل سرقت و پس از تصادف با خودرو نیسان پارک‌شده در کنار خیابان دستگیر کرده‌اند.

مالک خودرو نیسان در اظهارات خود به ماموران گفت: «در حیاط خانه مشغول شستن موتور بودم که با شنیدن فریادهای «دزد-دزد» به خیابان آمدم. در همان لحظه زن جوانی را سوار بر خودرو پراید نقره‌ای‌رنگ مشاهده کردم که با سرعت بسیار زیادی در حال فرار بود. او ناگهان کنترل پراید را از دست داد و به شدت با خودرو من تصادف کرد. زمانی که قصد داشتم مانع فرار این زن بشوم ناگهان و به شدت دست راست مرا گاز گرفت به‌گونه‌ای که باعث خونریزی شدید شد اما این زن با حضور مردم و همسایگان در محل، دستگیر شد».

ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهم که زنی 37ساله به نام پروین است سیم‌چین و چند رشته طلای بچه‌گانه بریده‌شده پیدا کردند و او را به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 16 در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.

کارآگاهان با بررسی شکایت‌های مشابه موفق به شناسایی تعدادی از شکات شدند که بنا بر اظهارات‌شان طلا و جواهرات متعلق به دختران آنها توسط سرنشین خانم یک خودرو پراید به سرقت رفته بود.

 با حضور مالباختگان در پلیس آگاهی و انجام مواجهه حضوری، متهم توسط دختربچه‌ها مورد شناسایی قرار گرفت و پروین نیز ضمن اعتراف به سرقت طلا و جواهرات کودکان، در اعترافات خود گفت: «با دیدن طلا و جواهرات در دست دختربچه‌ها وسوسه می‌شدم و به همین علت اقدام به سرقت می‌کردم.»یکی از مالباختگان نیز پس از شناسایی متهم از سوی دخترش به کارآگاهان گفت: «دخترم در حال بازی کردن در کوچه بود که گریه‌کنان به منزل آمد و گفت خانم ناشناسی طلاهای او را سرقت و با خودرو پراید از محل فرار کرده است.»

به گزارش روزنامه شرق، سرهنگ علی‌اکبر اسدی، رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر متهم را معتاد به ماده مخدر شیشه معرفی کرد و گفت: «با توجه به شناسایی متهم از سوی تعدادی از مالباختگان و اعتراف صریح این زن درخصوص سرقت طلا و جواهرات از دختربچه‌ها، قرار قانونی برای وی صادر شده و برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و شکات پرونده در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ بنابراین از تمامی مالباختگانی که در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران به‌ویژه در منطقه خانی‌آبادنو، به این شیوه و شگرد مورد سرقت طلا و جواهرات فرزندان خود قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمه و طرح شکایات خود به این پایگاه واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد