۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۰۹۵۳
انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۱

تلاش گوگل پلاس برای ورود به بازار کسب‌وکار‌ها

شرکت گوگل در حال حاضر این قابلیت‌ها را به صورت آزمایشی عرضه کرده است و سازمان‌ها و شرکت‌های کاربر می‌توانند تا پایان سال ۲۰۱۳ از این قابلیت‌ها به صورت آزمایشی استفاده کنند.
همکاران سیستم  - گوگل با استفاده از تجربه‌های مفید دیگر شبکه‌های اجتماعی، در تلاش برای نزدیک شدن به رقیبی برای فیس‌بوک است.

گوگل پلاس تاکنون نتوانسته نام خود را به عنوان رقیب جدی فیس‌بوک مطرح کند، اما ظاهراً شرکت گوگل به این نتیجه رسیده است که برای تقویت شبکه اجتماعی خود باید نظر دست اندرکاران و گردانندگان کسب‌وکارهای تجاری را به آن جلب کند.

به نقل از وب سایت cio-today، گوگل در صدد است شبکه اجتماعی خود را به قابلیت‌هایی مجهز کند که با توجه خاص، به نیاز کسب‌وکارهای تجاری مختلف طراحی شده‌اند.

شرکت گوگل در حال حاضر این قابلیت‌ها را به صورت آزمایشی عرضه کرده است و سازمان‌ها و شرکت‌های کاربر می‌توانند تا پایان سال ۲۰۱۳ از این قابلیت‌ها به صورت آزمایشی استفاده کنند.

گوگل نیز قصد دارد تا آن زمان قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری برای گوگل پلاس طراحی کند تا بتواند گردانندگان و کارکنان کسب‌وکارهای مختلف را به استفاده از این شبکه اجتماعی ترغیب کند.

براساس این گزارش، گوگل متوجه شده است که استفاده از فناوری‌های پردازش ابری در بین همه شرکت‌ها و سازمان‌ها از اقبال خوبی برخوردار شده و کسب‌وکارهای تجاری علاقه زیادی به محصولات گوگل در این حوزه، مثل جی‌میل، گوگل کالندر، گوگل‌داک و گوگل درایو از خود نشان داده‌اند.

تحلیل‌گران معتقدند با وجود شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و سیلزفورس و رقابت‌های فزاینده‌ای که در این حوزه وجود دارد، گوگل پلاس ظرفیت بالایی برای ورود به بازار کسب‌وکار‌ها دارد.

هم اکنون برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها از ظرفیت گوگل پلاس در فعالیت‌های کاری خود استفاده می‌کنند و گوگل نیز برای ارتقای سطح کاربری این شبکه اجتماعی، بازخورد‌ها و نظرات آنها را در طرح‌ها و برنامه‌های جدید خود لحاظ می‌کند.

یکی از قابلیت‌هایی که گوگل برای ارتقای سطح امنیتی فعالیت‌های کسب‌وکارهای کاربر به این شبکه اجتماعی افزوده، اعمال محدودیت‌هایی برای به اشتراک گذاشتن پست‌ها و مطالب کاربران است.

استفاده از این قابلیت باعث می‌شود به اشتراک گذاشتن پست‌ها و مطالب نوشته شده توسط کارکنان کسب‌وکارهای کاربر فقط برای کارکنان‌‌ همان شرکت یا سازمان ممکن باشد و نه برای کارکنان شرکت‌ها و یا سازمان‌های دیگر.

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر