۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۱۰۵۴
انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۱

اولین خطبه عقد تویتری در ترکیه خوانده شد(+عکس)

شهردار شهر "اوسکودار" پس از برگزاری این مراسم، در پایان از این زوج جوان خواست تا سفارش «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه که از زوج های جوان خواسته خانواده ای با حداقل سه فرزند تشکیل دهند، را فراموش نکنند.
 شیعه آنلاین - روز گذشته «مصطفی کارا» شهردار شهر "اوسکودار" در حومه استانبول، خطبه عقد یک زوج جوان ترکیه ای را از طریق سایت اجتماعی تویتر خواند. شاید بتوان این نوع خطبه را جدید ترین نوع خطبه عقد در جهان دانست.
 
این مراسم در حضور ده ها تن از اقوام، نزدیکان، اطرافیان و دوستان این زوج جوان ترکیه ای که داماد «چنگیز هان چلیک» و عروس «جاندان جانیک» نام دارند، برگزار شد.
 
گفته می شود صفحه تویتری که خطبه عقد این زوج جوان در آن برگزار می شد نیز بر روی صفحه مانیتور بزرگی که در سالن قرار داشت، پخش می شد تا همه حاضرین این مراسم را با دقت دنبال کنند و نظاره گر این خطبه باشند.
 
این خطبه عقد این گونه برگزار شد که ابتدا «مصطفی کارا» دعا و جملاتی را که باید در ابتدا خطبه قرائت شود را بر روی این صفحه تویتر نوشت و سپس در مرحله بعد از عروس و داماد خواست تا در صورت موافقت، عبارت "آری" را به نشانه تأیید به صورت پاسخ در آن صفحه بنویسند. سپس وی از برخی حاضرین خواست که به عنوان شاهد، نام خود را بجای امضا در این صفحه تویتر بنویسند.
 
شهردار شهر "اوسکودار" پس از برگزاری این مراسم، در پایان از این زوج جوان خواست تا سفارش «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه که از زوج های جوان خواسته خانواده ای با حداقل سه فرزند تشکیل دهند، را فراموش نکنند.
 
برچسب ها: تویتر ، عقد
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان