۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۱۱۳۴
انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۱

نام ۱۵۰۰جاسوس سابق KGB در اینترنت

یک موسسه تحقیقاتی لیتوانی اسامی افرادی را که طی سالهای ۱۹۶۱ تا ۱۹۹۰ با سازمان جاسوسی شوروی سابق (KGB) همکاری می‌کردند، در اینترنت منتشر کرد.
یک موسسه تحقیقاتی لیتوانی اسامی افرادی را که طی سالهای ۱۹۶۱ تا ۱۹۹۰ با سازمان جاسوسی شوروی سابق (KGB) همکاری می‌کردند، در اینترنت منتشر کرد.

به گزارش مهر، خبرگزاری Elta لیتوانی با اعلام این مطلب از به راه افتادن جنجالی رسانه‌ای پس از افشای فهرستی هزار و ۵۰۰ نفری از ماموران مخفی سابق KGB در اینترنت خبر داد.
 
گفتنی است لیتوانی تا سال ۱۹۹۰ جزو جمهوری های اتحاد جماهیر شوروی سابق بود، اما در ۱۱ مارس همین سال نخستین جمهوری بود که اعلام استقلال کرد.
 
این کشور کوچک واقع در شمال شرق اروپا از سال ۲۰۰۴ به عضویت اتحادیه اروپا در آمده و از اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است.
ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟