۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۱۲۵۹
انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۱

سخنان پر از عشق و محبت احمدی نژاد به مستندساز آمریکایی (+دستخط)

محمود احمدي نژاد در ديدار ديروز خود با  جمعي از ميهمانان اولين همايش بين المللي فيلم سازان مستقل با عنوان «افق نو»، در ابتداي رباعيات خيام اهدايي به مرلين ميلر، مستندساز آمريكايي، يادداشتي نوشت.

به گزارش انتخاب،  متن اين يادداشت به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

به نام خداوندي كه عاشق انسان‌هاست

برادر عزيز

من و تو و ما و شما همه به دنبال حقيقت و سعادت انساني هستيم كه متاسفانه قرن‌هاست به اسارت قدرتمندان و قدرت‌طلبان رفته است.

 امروز فرصتي تاريخي پديد آمده است تا با برهم زدن همه مناسبات غيرانساني و تعصباتي كه حقيقت انسان‌ها را منكوب و آنها را از هم جدا مي‌كند به وضع موجود پايان دهيم و دنياي جديد و زيبا براساس عشق و عدالت و زيبايي برپا كنيم.

 اين آرزوي تاريخي و صد البته دست‌يافتني است، كافي است دست و انديشه و قلب ما به يكديگر گره بخورد.

 از خداوند بزرگ براي شما و همه انسان‌هاي عاشق انسانيت، موفقيت و سلامت آرزو مي‌كنم و اميدوارم در آينده بهتري (يكديگر را) ملاقات نماييم.

 

همچنین مرلین میلر در خصوص دیدار با احمدی نژاد گفت: این دیدار فوق العاده بود و مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و برای سفر مجدد به ایران منتظر خواهم ماند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)