۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۱۲۶۴
انتشار: ۱۸:۱۸ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۱

تجمع بانوان پشت در مجموعه ورزشی آزادی

امروز با وجود تصمیم قبلی برای بلیت فروشی اعلام شد که از حضور بانوان حتی بانوان خبرنگار به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ممانعت می‌شود و فقط تماشاگران مرد می‌توانند این بازی را از نزدیک و به صورت رایگان تماشا کنند.
دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در چارچوب آخرین مرحله گزینشی رقابت‌های لیگ جهانی ساعت ۱۹ امروز یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.

امروز با وجود تصمیم قبلی برای بلیت فروشی اعلام شد که از حضور بانوان حتی بانوان خبرنگار به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ممانعت می‌شود و فقط تماشاگران مرد می‌توانند این بازی را از نزدیک و به صورت رایگان تماشا کنند.

با این وجود تعداد زیادی از بانوان ساعاتی پیش از آغاز بازی به مجموعه ورزشی آزادی آمدند تا شاید بتوانند اجازه ورود به سالن ۱۲ هزار نفری را بگیرند. البته تعداد زیادی از آن‌ها وارد سالن شدند، اما در ‌‌نهایت با دخالت ماموران یگان ویژه بانوان حاضر در سالن به بیرون هدایت شدند،

ماموران یگان ویژه سعی در پراکنده کردن بانوان از مقابل مجموعه ورزشی آزادی داشتند، اما با این حال هنوز تعدادی از آن‌ها منتظر هستند تا شاید به داخل راه پیدا کنند.
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند