۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۱۷۶۴
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۱

عرضه آيفون 5 از اواخر سپتامبر

اپل قرار است اين گوشي را در آمريكا با حافظه 16 گيگابايت به قيمت 199 دلار با حافظه 32 گيگابايت به قيمت 299 دلار و با حافظه 64 گيگابايت به قيمت 399 دلار عرضه كند.

سنگاپور، هنگ كنگ و ژاپن نخستين كشورهاي آسيايي هستند كه گوشي جديد آيفون 5 اپل در آن‌ها عرضه خواهد شد.

به گزارش ايسنا، اپل اعلام كرده كه فروش آيفون 5 خود را از 21 ستپامبر امسال در بازارهاي آسيايي آغاز خواهد كرد.

اين گوشي در رنگ‌هاي سفيد و نقره‌اي يا سياه و خاكستري به بازار عرضه خواهد شد. بدنه اين گوشي‌هاي حدود 18 درصد نازك‌تر و 20 درصد سبك‌تر از مدل آيفون 4s است.

وزن اين گوشي نيز حدود 112 گرم اعلام شده است.

اپراتور محلي قيمت اين گوشي را در آسيا هنوز اعلام نكرده است اما اپل قرار است اين گوشي را در آمريكا با حافظه 16 گيگابايت به قيمت 199 دلار با حافظه 32 گيگابايت به قيمت 299 دلار و با حافظه 64 گيگابايت به قيمت 399 دلار عرضه كند.

به گزارش سايت zdnet، پيش بيني مي‌شود گوشي جديد آيفون 5 در بازار سنگاپور با قيمتي حدود 772 دلار در مدل با حافظه 16 گيگابايت عرضه شود.
برچسب ها: آیفون 5 ، اپل
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان