۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد ۲۳۲۲۵۲

پرسپولیس باز هم نبرد

هشتمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی با دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی در ادامه روند ناامیدکننده‌شان این بار در یک دیدار کسل کننده دیگر به تساوی دست پیدا کردند. در دقایق پایانی این دیدار تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند به تشویق علی دایی پرداختند تا به نوعی اعتراض شان را به نتیجه حاصل شده و عملکرد بازیکنان اعلام کنند.
مهر - هشتمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی با دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی در ادامه روند ناامیدکننده‌شان این بار در یک دیدار کسل کننده دیگر به تساوی دست پیدا کردند.

سومین روز از هفته هشتم دوازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:45 امروز یکشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران پشت سرگذاشته شد که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

در این بازی که پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب اصلی اش به میدان رفت و بازیکنانی چون مهرزداد معدنچی را در زمین داشت، باز نیمه اول فوتبالی کسل کننده و بدون خلق موقعیت گل را شاهد بودیم که البته سهم هر دو تیم در بی کیفیت بودن این نیمه مساوی بود.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس برای رسیدن به گل تلاش بیشتری نسبت به نیمه اول انجام داد اما این تیم با وجود موقعیت های نصف و نیمه ای که داشت نتوانست دروازه نفت را با خطر جدی مواجه کند. حتی به میدان فرستادن جواد کاظمیان و ایمون زاید در دقایق پایانی هم نتوانست گره کور بازی پرسپولیس را باز کند.

در دقایق پایانی این دیدار تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند به تشویق علی دایی پرداختند تا به نوعی اعتراض شان را به نتیجه حاصل شده و عملکرد بازیکنان اعلام کنند. این چهارمین تساوی پرسپولیس در لیگ دوازدهم بود. این تیم یک پیروزی و سه شکست هم در کارنامه اش دارد.

شاگردان مانوئل ژوزه که از مدت ها پیش به خاطر نتایجی که کسب کرده اند تحت فشار هواداران و رسانه ها قرار دارند، در پایان هفته هشتم با 7 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفتند و نسبت به هفته گذشته دو پله صعود کردند. نفت تهران هم با این تساوی 15 امتیازی شد تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

ارسال به دوستان