۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۹-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۲۶۰۴
انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۹-۰۶-۱۳۹۱

عراق مرز خود را به روی پناهجویان سوری بازگشایی کرد

البته به گفته وی، عراق تنها اجازه ورود زنان و کودکان را می‌دهد و به از ورود مردان جوان به دلیل مسائل امنیتی جلوگیری می‌شود.

فارس: مقامات عراق اعلام کردند یکی از مرزهای غربی این کشور را به روی پناهجویان سوری باز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات عراقی اعلام کرده‌اند که یکی از مرزهای غربی این کشور را به روی پناهندگان سوری باز کرده‌اند.

فرهان فیتخان فرهان شهردار شهر مرزی غیم عراق اعلام کرده است که روز سه‌شنبه 100 نفر از پناهجویان سوری از طریق مرز سوریه در این منطقه وارد عراق شده‌اند و از این پس پناهجویان بیشتری نیز روزانه اجازه ورود به عراق را دریافت خواهند کرد.

البته به گفته وی، عراق تنها اجازه ورود زنان و کودکان را می‌دهد و به از ورود مردان جوان به دلیل مسائل امنیتی جلوگیری می‌شود.

مرز غیم تا ماه گذشته باز بود، اما به دلیل درگیری‌های به وجود آمده در این منطقه بسته شده بود.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت