۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۴۳۵
انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱

دانلود نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.

Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر