۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۴۵۰
انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱

یک مشکل دیگر در آیفون 5

این موضوع در برخی از فوروم‌های اینترنتی مطرح شده است و برخی معتقدند که مشکل مربوط به سیستم عامل iOS 6 است حال آنکه برخی دیگر مشکل را در خود آیفون ۵ می‌دانند.
ايسنا - این‌بار، اشکال در سیستم WiFi آیفون 5، پس از هک شدن، یقه محصول محبوب اپل را گرفت!

یک مشکل دیگر نیز در تلفن‌های همراه آیفون ۵ پیدا شد.

در حالی که چند روز بیشتر از آغاز فروش تلفن‌های همراه آیفون ۵ نگذشته است، مشکلات موجود در این تلفن همراه یکی پس از دیگری نمایان می‌شوند.

در تازه‌ترین این مشکلات برخی از کاربران آیفون ۵ از اختلال در سیستم WiFi آن خبر می‌دهند و این در حالی است که علت بروز این مشکل هنوز مشخص نیست.

این موضوع در برخی از فوروم‌های اینترنتی مطرح شده است و برخی معتقدند که مشکل مربوط به سیستم عامل iOS 6 است حال آنکه برخی دیگر مشکل را در خود آیفون ۵ می‌دانند.

به گزارش سایت خبری CNet، این اختلال باعث شده است تا سیستم WiFi آیفون ۵ بسیار کند عمل کرده و تقریبا غیرقابل استفاده باشد.

برچسب ها: آیفون 5
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر