۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۵۵۳
انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱

اعطای وام کامل شهریه به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی دانشگاه آزاد، دانشجویان دکتری این دانشگاه از وام کامل شهریه بهره‌مند می‌شوند.
دانشگاه آزاد به دانشجویان دکتری این دانشگاه وام کامل شهریه می‌دهد.

به گزارش فارس، ‌طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی دانشگاه آزاد، دانشجویان دکتری این دانشگاه از وام کامل شهریه بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس این گزارش، این وام برای دانشجویان دکتری با سود 4 درصد در نظر گرفته شده و برای اولین‌بار است که در دانشگاه آزاد اجرایی خواهد شد؛ قرار است در آینده نزدیک با تدوین آیین‌نامه‌ای این وام به دانشجویان دکتری اعطا شود.

پیش از این فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه‌ای با محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران به امضاء رساند که طی آن وام 10 میلیون تومانی تحصیلی به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد داده می‌شد.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی