۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۸۶۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۸۶۹
انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۱

تابلوهای سه‌بعدی که تاکنون ندیده‌اید (+عکس)

طبیعی است که یک هنرمند برای تثبیت تابلوهای نقاشی خود از پیچ یا میخ استفاده کند، اما کمتر شنیده شده که کسی با پیچ یا میخ تابلوهای سه بعدی نقاشی کند.
                
هنرمند آمریکایی هنر نقاشی سه بعدی را با میخ و پیچ انجام می‌دهد و برای رسم یک تابلو از 8 هزار تا 10 هزار پیچ و میخ در کنار یکدیگر استفاده می‌کند و برای اینکه تابلوهایش اشکال سه بعدی به خود بگیرند، پیچ‌ها را با ارتفاع‌های مختلف کنار هم قرار می‌دهد تا از بازتابش و انعکاس نور آنها بر یکدیگر تصاویر زیبایی تشکیل دهند.

فارس نوشت: تاکنون شنیده شده که هنرمندان برای تثبیت تابلوهای نقاشی خود از میخ یا پیچ استفاده کنند،‌ اما شاید کمتر شنیده باشید که با پیچ یا میخ تابلوهای نقاشی سه بعدی رسم کرد.
 
طبیعی است که یک هنرمند برای تثبیت تابلوهای نقاشی خود از پیچ یا میخ استفاده کند، اما کمتر شنیده شده که کسی با پیچ یا میخ تابلوهای سه بعدی نقاشی کند.

اما «آندرو مایرز»، هنرمند آمریکایی هنر نقاشی سه بعدی را با میخ و پیچ انجام می‌دهد و برای رسم یک تابلو از 8 هزار تا 10 هزار پیچ و میخ در کنار یکدیگر استفاده می‌کند و برای اینکه تابلوهایش اشکال سه بعدی به خود بگیرند، پیچ‌ها را با ارتفاع‌های مختلف کنار هم قرار می‌دهد تا از بازتابش و انعکاس نور آنها بر یکدیگر تصاویر زیبایی تشکیل دهند.
 
مایرز خود در این ارتباط می‌گوید که ابتدا تصویر مورد نظر خود را روی تابلو می‌کشم و سپس تلاش می‌کنم، با قرار دادن میخ‌ها با ارتفاع‌‌های مختلف، به تابلوی خود ماهیتی سه بعدی ببخشد.
 
این هنرمند آمریکایی تاکنون چندین نمایشگاه برگزار کرده و هریک از تابلوهایش را به قیمت 35 هزار دلار هم فروخته است. تصاویری از کار این هنرمند را مشاهده می‌کنید:














ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
3
78
خیلی زیباست.....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
6
46
wow!!!!!!!!!!!!
rasool bahadivand
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
3
39
جالب بود ...
مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
2
26
جالب بود
من بی نامم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
4
31
عالیه
ترسناک‌ترین دریاچه‌های جهان؛ از دریاچۀ مخفی تا دریاچۀ جسدهای غرق‌شده (+عکس) ماجرای یک ابر مرموز؛ بدترین سال در تاریخ بشر چه سالی بود؟ قیمت میلیون‌دلاری نقاشی دو هزارسالۀ یک «مُردۀ مصری» (+عکس) ۸ دلیلی که کودک شروع می‌کند به دروغ گفتن به شما این ویلا در شهر شاندیز «بهترین خانۀ ایران» در سال 1403 است (+عکس) راهکار دانشگاه استنفورد برای حل درگیری های زناشویی که رابطه‌ عاطفی شما را شادتر می ‌کند یک نقاشی ساده چگونه می‌تواند راز «شخصیت» را فاش کند؟ چطور هویج عسلی درست کنیم؟ این روش ۱۵ ثانیه‌ای رشته افکار پریشان را پاره می‌‌‌کند ۷ رفتار مردانی که فقط تظاهر به داشتن اعتماد به نفس می‌کنند آیا نئاندرتال‌ها لباس می‌پوشیدند؟ طرح‌ خاص و متفاوت معمار ایرانی برای یک خانۀ بتنی (+عکس) دروغ‌هایی که بچه‌ها می‌گویند و والدین همیشه باور می‌کنند شمشیرهای سه‌هزارسالۀ ایرانی با «مته و چسب» دستکاری شده‌اند(+عکس) عکسی که داوران شرکت سونی را هم به اشتباه انداخت