۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۴۰۱۰
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۱

مسکن ویژه ۱۰ متر کوچک شد/ فروش امتیاز ممنوع است

در پروژه تهرانسر تاکید شده که در این پروژه علاوه بر تامین انباری و آسانسور، پارکینگ نیز احداث خواهد شد.
فارس: پس از گذشت چند هفته از اعلام شرایط ثبت نام مسکن تهران (پروژه تهرانسر) سرانجام وزارت راه و شهرسازی مشخصات 4400 واحد مسکونی پروژه یاد شده را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، در پروژه تهرانسر ساخت واحدهای مسکونی به روش صنعتی خواهد بود و نوع سازه فلزی و قالب تونلی است.

تعداد واحد در هر بلوک 10 و تعداد واحد در هر طبقه 2 واحد مسکونی است که مقدار زیربنای مفید 105 متر است. پیشتر اعلام شده این واحدهای مسکونی 115 متر خواهد بود.

موقعیت مکانی پروژه تهرانسر بلوار گلها، بلوار یاس و در اراضی مجاور شهرک هواپیمایی یاس خواهد بود.

در پروژه تهرانسر تاکید شده که در این پروژه علاوه بر تامین انباری و آسانسور، پارکینگ نیز احداث خواهد شد.

*حق واگذاری و یا فروش امتیاز را ندارید

متقاضی به هیچ وجه حق واگذاری و یا فروش امتیاز و یا واحد اختصاص داده شده و یا مورد قرارداد را قبل از تسویه حساب کامل ندارد. در صورت ثابت شدن فروش یا عدم پرداخت اقساط تعیین شده پس از دو بار اخطار کتبی اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران می تواند قرارداد منعقده را فسخ تلقی و مبالغ دریافت شده را عیناً به طرف قرارداد مسترد نماید.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند