۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۴۵۳۷
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۱

احتمال منتفی شدن استیضاح وزیر ورزش و جوانان

میرهادی قره سید گفت: در مجلس زمزمه هایی برای منتفی شدن طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است که البته هنوز امضاکنندگان طرح استیضاح به یک جمع بندی و قطعیت نرسیده اند.
یک عضو فراکسیون جوانان مجلس، از احتمال منتفی شدن طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش مهر، میرهادی قره سید گفت: در مجلس زمزمه هایی برای منتفی شدن طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است که البته هنوز امضاکنندگان طرح استیضاح به یک جمع بندی و قطعیت نرسیده اند.

وی افزود: بنا بر روال باید ابتدا نمایندگان در برابر ابهاماتشان از وزیر ورزش و جوانان سئوال می کردند و اگر پاسخها توجیه پذیر نبود، از اهرم استیضاح استفاده می کردند.

این عضو فراکسیون جوانان ادامه داد: هم اکنون برخی از امضاکنندگان درصدد پس گرفتن امضای خود هستند تا ابتدا وزیر ورزش و جوانان توضیحات خود را به نمایندگان ارائه دهد.

قره سید درباره اینکه آیا استیضاح وزیر درباره عملکرد وزارتخانه در دو بعد جوانان و ورزش است، توضیح داد: تا آنجا که اطلاع دارم تمامی بندهای مربوط به استیضاح مربوط به عملکرد ورزشی وزارتخانه است و اعضای فراکسیون جوانان قرار است عملکرد وی را در جلسه ای جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به گفته این نماینده مجلس، جلسه مشترک فراکسیون جوانان با وزارت ورزش و جوانان قرار است هفته آینده برگزار شود و وزیر ورزش و جوانان توضیحات و عملکرد خود را در این حوزه اعلام کند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)