۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۴۵۸۷
انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۱

فیروزآبادی: گاهی ویروس ساده انگاری به برخی مقامات سرایت می‌کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: متاسفانه گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات نیز سرایت می‌کند که خود سبب ایجاد فاصله میان آرمان‌های انقلاب و خواسته‌های مردم با آنها می‌شود. رابطه آمریکا با ایران، رابطه گرگ و میش است و تا آمریکا آدم نشود، رابطه با دولت آمریکا به صلاح نخواهد بود.
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره رابطه با آمریکا گفت: گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات سرایت می‌کند.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مقامات عالیرتبه کشوری پیرامون تبعات رابطه با آمریکا اظهار داشت: همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) بزرگوار امت اسلامی فرمودند: رابطه آمریکا با ایران، رابطه گرگ و میش است و تا آمریکا آدم نشود، رابطه با دولت آمریکا به صلاح نخواهد بود. امروز دولتمردان آمریکا نشان داده‌اند که اسیر صهیونیست‌ها، ابرسرمایه‌داران و فراماسونرهای انگلیسی هستند

فیروزآبادی ادامه داد: حرکاتی همچون حمایت از رژیم اشغالگر قدس، دخالت در امور کشور سوریه و ساختن فیلم در راستای هتک حرمت به حضرت خاتم الانبیا(ص) و رحمت پروردگار عالمیان و سقوط در ورطه دفاع از همجنس‌بازان و سقط جنین و از هم گسیختگی خانواده‌ها و تخریب فرهنگ خانواده، نشانه‌هایی از این اسارت است، مسلمانان مردمانی آزاده‌ای هستند و نمی‌توانند این اسارت‌ها را بپذیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا زمانی که دموکراسی واقعی و حق رای مردم آمریکا به رسمیت شناخته نشود و مردم آمریکا از حقوق دموکراتیک خود محروم باشند، در حاکمیت آمریکا نمی‌توان کسانی را پیدا کرد که با آنها بر سر حق و آزادی و اصلاح ساختار جهان و جلوگیری از ظلم و ستم استکبار جهانی مذاکره کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: متاسفانه گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات نیز سرایت می‌کند که خود سبب ایجاد فاصله میان آرمان‌های انقلاب و خواسته‌های مردم با آنها می‌شود. در گذشته نیز با چنین اشکالاتی مواجه بوده‌ایم که البته بر اثر تدابیر رهبری و پایداری مردم برطرف شده‌اند. در شرایط امروز نیز امیدواریم که این ساده‌انگاری‌ها با هوشیاری خود مسئولان مربوطه برطرف شود و انقلاب اسلامی و ملت ایران در زمانی که بیداری اسلامی بر صحت آرمان‌های آنها تاکید می‌کند و دست آمریکا و حامیانش رو شده است، در صراط مستقیم قرآن با تکیه بر استوانه مستحکم ولایت فقیه ادامه حرکت دهد.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت