۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۱۴۸
انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۱

40 امضا در مجلس برای تحقیق‌وتفحص از بانک مرکزی

محمد حسن‌نژاد با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور و اقدامات بانک مرکزی اظهار داشت: بعد از طرح این موضوع بیش از 40 نماینده مجلس طرح تحقیق و تفحص را امضا کرده اند. بنابراین طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نهایی شده و فردا توسط مجلس اعلام وصول می‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و طراح اصلی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی از نهایی شدن این طرح مجلس و اعلام وصول آن طی فردا خبر داد.

به گزارش فارس، محمد حسن‌نژاد با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور و اقدامات بانک مرکزی و با بیان اینکه طراح اصلی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی بوده، اظهار داشت: بعد از طرح این موضوع بیش از 40 نماینده مجلس طرح تحقیق و تفحص را امضا کرده اند.

وی ادامه داد: بنابراین طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نهایی شده و فردا توسط مجلس اعلام وصول می‌شود.

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس در واکنش به این سؤال که تحقیق و تفحص از بانک مرکزی شامل چه مواردی است؟ توضیح داد: این تحقیق و تفحص شامل 4 حوزه ساماندهی نهادهای مالی مانند صندوق‌های قرض‌الحسنه و بحث ادغام بانک‌ها و مؤسساتی مانند بانک تات، مسائل مربوط به بازار ارز و نامعلوم بودن قیمت فروش و چگونگی واریز به حساب خزانه و چند و چون آن ، وجود اشکالاتی در سقف تسهیلات بانکی به حوزه‌هایی مانند صنعت و مسکن و همچنین تعیین نرخ سود 19 تا 21 درصدی از یک طرف و نرخ سپرده‌گذاری 25 درصدی است.
ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟