۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۴۲۸
انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۱

عراق: بازرسی هواپیماهای ایرانی پیام سیاسی ندارد

وی افزود: ناوگان هواپیمایی عراق همچنان به بازرسیهای تصادفی از هواپیماهای مشکوک ادامه می دهد و به هیچ هواپیمایی اجازه نقض حریم هوایی این کشور را نمی دهد البته این موضوع هیچ پیام سیاسی در پی ندارد.

سخنگوی وزارت حمل و نقل عراق در واکنش به اظهارات اخیر سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد: بازرسی هواپیماهایی که از حریم هوایی عراق عبور می می کنند پیام سیاسی ندارد.

به گزارش مهر به نقل از سایت النشره ، "کریم النوری" سخنگوی وزارت حمل و نقل عراق به برخی ابهامات درباره مسئله بازرسی هواپیماهای عبور کننده از حریم هوایی عراق پاسخ داد.

وی در پاسخ به اظهارات اخیر سفیر ایران در بغداد، گفت: بازرسی هواپیماهایی ایرانی و دیگر کشورها که از حریم هوایی عراق عبور می کنند پیام سیاسی ندارد بلکه احترام به قطعنامه های سازمان ملل متحد محسوب می شود.

وی افزود: ناوگان هواپیمایی عراق همچنان به بازرسیهای تصادفی از هواپیماهای مشکوک ادامه می دهد و به هیچ هواپیمایی اجازه نقض حریم هوایی این کشور را نمی دهد البته این موضوع هیچ پیام سیاسی در پی ندارد.

خاطرنشان می شود مشاور وزیر حمل و نقل عراق روز گذشته اخبار مربوط به حضور نظامیان آمریکایی در فرودگاه بین المللی بغداد برای بازرسی از هواپیماهای ایرانی را تکذیب کرد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)