۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۸ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۵۵۴
انتشار: ۰۲:۲۸ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱

۱۰ میلیون آیپد مینی برای کریسمس ۲۰۱۳

اپل بعد از عرضه کیندل فایر اچ.دی توسط آمازون و گوگل نکسوس هفت، احساس کرد در حال عقب افتادن از بازار مینی تبلت‌هاست و به همین خاطر به استراتژی خود سرعت بخشید.
خبری خبر آنلاین - کیندل فایر و گوگل نکسوس باعث شدند اپل احساس عقب‌ماندن در بازار تبلت‌ها را داشته باشد! این است دلیل ورود آیپد مینی!

اپل ۱۰ میلیون آیپد مینی را برای فروش در کریسمس ۲۰۱۳ در نظر گرفته است.

به نقل از وال استریت، شرکای سخت‌افزاری اپل اعلام کردند در فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۲ این شرکت، سفارش قطعات مربوط به آیپد مینی را به تعداد ۱۰ میلیون واحد داده است.

بر این اساس باید ۱۰ میلیون آیپد مینی ساخته و راهی بازار شود.

اپل قصد دارد آیپد مینی را در بازاری متفاوت از بازار موجود با استراتژی متفاوت عرضه کند.
 
اپل بعد از عرضه کیندل فایر اچ.دی توسط آمازون و گوگل نکسوس هفت، احساس کرد در حال عقب افتادن از بازار مینی تبلت‌هاست و به همین خاطر به استراتژی خود سرعت بخشید.

رقم ۱۰ میلیون سفارش دو برابر رقم تولید کیندل فایر اچ.دی توسط آمازون است.

کارشناسان می‌گویند ممکن است دستور سفارش برای ۱۰ میلیون آیپد مینی و زمان تعیین شده، چندان واقعی به نظر نرسد و لزوما هم به معنای تولید صد در صد ۱۰ میلیون واحد نخواهد بود.

بر اساس گفته کارشناسان ۹ روز دیگر آیپد مینی باید عرضه فنی شود(۱۷ اکتبر) و دوم نوامبر عرضه تجاری آن برای سرویس‌های مخابراتی صورت گیرد.
 
بر اساس اخبار منتشره، صفحه نمایشگر آیپد مینی ۷.۸ اینچی با طراحی نازک‌تر از ابزارهای موجود اپل خواهد بود.

همچنین این منابع از قیمت ۲۵۰ پوندی آیپد مینی سخن گفته‌اند.
 
اگر این رقم صحت داشته باشد، قطعا از کیندل فایر اچ.دی متعلق به آمازون و گوگل نکسوس هفت گران‌تر خواهد بود.

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر