۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۵۷۷
انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱

پرداخت ارز مبادلاتی به دانشجویان غیربورسیه از طریق بانک تجارت

در این بخشنامه فعلاً نام بانک تجارت به عنوان بانک عامل پرداخت کننده ارز مبادلاتی به غیربورسیه ها اعلام شده است و اگر قرار باشد بانکهای دیگر هم ارز پرداخت کنند در این بخشنامه به آنان اشاره خواهد شد.

سخنگوی مرکز مبادلات دارندگان و متقاضیان ارز از احتمال توزیع ارز مبادلاتی به دانشجویان غیربورسیه از طریق بانک تجارت خبر داد.

صمد کریمی در گفتگو با مهر، اضافه کرد: در حال تدوین بخشنامه ای هستیم که در آن بانکهای پرداخت کننده ارز، نوع و سقف پرداخت ارز و همچنین چگونگی مراجعه دانشجویان غیربورسیه برای دریافت ارز را اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: در این بخشنامه فعلاً نام بانک تجارت به عنوان بانک عامل پرداخت کننده ارز مبادلاتی به غیربورسیه ها اعلام شده است و اگر قرار باشد بانکهای دیگر هم ارز پرداخت کنند در این بخشنامه به آنان اشاره خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، بخشنامه مذکور در حال بررسی و نهایی شدن است.

سخنگوی مرکز مبادلات دارندگان و متقاضیان ارز تاکید کرد که غیربورسیه ها ارز دولتی دریافت نمی کنند بلکه ارز با نرخ اعلامیه بانک مرکزی با نرخ مبادلاتی به آنان تعلق می گیرد.

به گزارش مهر، این در حالیست که محمود ملاباشی - رئیس سازمان امور دانشجویان چندی پیش به مهر اعلام کرد که غیربورسیه ها ارز با نرخ دولتی دریافت خواهند کرد.
ارسال به دوستان
شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد کشف بقایای کودکان «خون‌آشام» سربریده در لهستان / گورهایی با ویژگی‌ «دفن ضد خون‌آشام» هیوندای کوچک‌تر از این نمی‌شود(+عکس) دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس)