۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۶۶۶
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱

جدایی ری از تهران فعلا منتفی است

مظفر گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا مستندات و اسناد بیشتر جهت بررسی ارائه شود تا تصمیم گیری نهایی در خصوص جدایی ری از تهران اتخاذ شود.
فارس: رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: در جلسه اخیری که برای تعیین تکلیف جدایی ری از تهران برگزار شد به این جمع بندی رسیدیم که فعلا بحث جدایی متوقف شود.

 حسین مظفر رئیس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی‌های انجام شده برای جدایی ری از تهران اظهار داشت: اخیرا جلسه‌ای در این رابطه برگزار شد که طی این جلسه مقرر شد که جدایی ری از تهران فعلا متوقف شود.
 
وی افزود: در این جلسه نماینده وزارت کشور و شهرداری تهران حضور داشتند اما نماینده استانداری حضور نداشت.
 
مظفر گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا مستندات و اسناد بیشتر جهت بررسی ارائه شود تا تصمیم گیری نهایی در خصوص جدایی ری از تهران اتخاذ شود.
 
وی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد بدون تصمیم گیری جمعی و نظر کارشناسی تصمیم در مورد جدایی ری از تهران اتخاذ نشود.
ارسال به دوستان
احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟