۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۷۰۶
انتشار: ۱۷:۲۳ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۱

بانک مرکزی: محدودیتی در تامین ارز نداریم

بانک مرکزی اعلام کرد: محدودیتی در مرکز مبادلات ارزی برای تامین ارز وجود ندارد.

به گزارش مهر، بانک مرکزی گزارش داد: ‌معاملات ارزی در مرکز مبادلات ارزی به نرخ مبادله‌ای و بر مبنای ثبت سفارش‌های صادره از سوی سازمان توسعه تجارت انجام می‌شود و در زمینه تامین ارز واحدهای تولیدی محدودیتی وجود ندارد.

تا روز هفدهم مهرماه در مرکز مبادلات ارزی، تعداد 102 فقره ثبت سفارش صورت گرفته که با احتساب عملکرد روزهای قبل، تعداد ثبت سفارشهای‌پذیرفته شده که نسبت به تامین ارز آنها اقدام شده به 1715 فقره رسید.
ارسال به دوستان
مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی : عملیات زمینی در جنوب لبنان در مراحل نهایی‌ است مرثیه خوانی صهیونیست ها برای نظامی کشته شده اسراییلی: تا جایی که توانستی زن و کودک در غزه کشتی... (فیلم) ممکن است ترامپ با رای بیشتر، اما در آرای الکترال شکست بخورد؟ ظریف : قصد استعفا ندارم قالیباف : رژیم صهیونیستی از جهت راهبردی‌ و نظامی در جنگ ترکیبی شکست خورده است آتش سوزی در شرق تهران لبنان در فهرست « خاکستری » FATF قرار گرفت ایران در «لیست سیاه» FATF باقی ماند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی : حاضر به مذاکره بر سر جزایر ایرانی هستیم اما ... مترو به تهرانسر می‌رسد / تراموا از تهرانپارس تا آزادی دادگاه لاهه ، قاضی پرونده جنایت جنگی نتانیاهو را "ناگهان" تغییر داد عذرخواهی بایدن از بومیان آمریکا / جنایت علیه بومیان امریکا: از یکدست سازی فرهنگی تا منع زبان مادری ماجرای باجناق شدن نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد این اتفاق روند بازار طلا و سکه را تغییر داد/ حباب ها رکوردشکنی کردند اعلام حمایت ایران از کوبا در عبور از شرایط پرچالش اقتصادی