۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۳۶۲۱۵

تراپاتوني:همچنان مربي ايرلند مي‌مانم

«جيوواني تراپاتوني» پس از اين شکست سنگين در راه جام جهاني 2014 برزيل در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي به اولين سئوال خبرنگاران که درباره استعفاي احتمالي‌اش از اين پست بود، گفت: همچنان در مقام خود باقي مي‌مانم. چون به تيم ايرلند افتخار مي‌کنم.
فارس - سرمربي ايتاليايي تيم ملي فوتبال ايرلند بحث کناره‌گيري از مقامش پس از باخت 6 بر يک از آلمان را رد کرد و ادامه فعاليت در اين تيم را افتخار دانست.
   
به نقل از فرانس‌پرس، «جيوواني تراپاتوني» پس از اين شکست سنگين در راه جام جهاني 2014 برزيل در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي به اولين سئوال خبرنگاران که درباره استعفاي احتمالي‌اش از اين پست بود، چنين جواب داد: همچنان در مقام خود باقي مي‌مانم. چون به تيم ايرلند افتخار مي‌کنم. حضورم در اينجا بخاطر پول نبوده، بلکه يک افتخار است و من هم يک مربي حرفه‌اي هستم.

او ادامه داد: رسانه‌ها بايد بدانند که درست است براي کار، دستمزد مي‌گيرم. اما اين کار را بخاطر پول انجام نمي‌دهم. به کاري که انجام مي‌دهم، افتخار مي‌کنم. من در چهار کشور کار کرده‌ام و در هر جايي هم که بوده‌ام، به افتخار رسيده‌ام.

وي در اين نشست عنوان کرد تيمش با توجه به شکست سنگيني که مقابل ژرمن‌ها کسب کرد، در وضعيت دشواري قرارگرفته است. با اين حال اظهار داشت: تا پايان مسابقات راهي طولاني باقي مانده است. خيلي اتفاقات ممکن است روي دهد. البته آلمان در صدر جدول با بقيه فاصله دارد. اما اتريش و سوئد هم حاضر هستند و ما هم در کورس رقابت با آنها هستيم. بازيکنان بايد جواب دهند که مشارکت‌شان چقدر در راه رقابت با اهميت است. اين ويژگي براي ادامه راه بسيار مهم است و بايد بصورت تمام و کمال باشد. تيم ايرلند روحيه هم دارد. پس بايد با تمام وجود تلاش کند.

در پيکار شب گذشته از گروه سوم، مارکو رويس 32، 40، اوزيل 55، کلوزه 58، کروس 61 و 83 براي آلمان گل زدند و تک گل حريف در دومين دقيقه وقت اضافه پايان بازي توسط کوئگ با ضربه سر زده شد.

تيم تحت هدايت اين مربي 73 ساله اکنون پس از آلمان (9 امتياز) و سوئد (6امتياز) با 3 امتياز صاحب پله سوم جدول گروه سوم است.




برچسب ها: تراپاتونی ، ایرلند
ارسال به دوستان