۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۳-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۶۵۰۳
انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۳-۰۷-۱۳۹۱

آقاتهرانی: نتیجه سئوال از رئیس جمهور لج و لجبازی است

آقاتهرانی درباره اینکه نمایندگان مجلس به دلیل گرانی اقلام مختلف کالا و نوسانات ارزی به این اقدام روی آورده اند، گفت: دغدغه درباره گرانی درست است ولی با این روش چیزی پیش نمی رود. باید تعامل باشد؛ این کار نتیجه اش لج و لجبازی است و قشنگ در نمی آید.
دبیرکل جبهه پایداری معتقد است سوال از رئیس جمهور نتیجه اش لج و لجبازی دوباره است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در خصوص ارزیابی اش درباره سوال از رئیس جمهور، گفت: من با این کارها در این شرایط موافق نیستم، منتها باید در یک فرصت موسع به این مساله بپردازم.

 سوال از رئیس جمهور با 102 امضا به هیات رئیسه مجلس تحویل و به دنبال آن جهت بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.

 به گفته کاتب سخنگوی کمیسون برنامه و بودجه محور اصلی این سوال نوسانات ارزی کشور است.

آقاتهرانی درباره اینکه نمایندگان مجلس به دلیل گرانی اقلام مختلف کالا و نوسانات ارزی به این اقدام روی آورده اند، گفت: دغدغه درباره گرانی درست است ولی با این روش چیزی پیش نمی رود. باید تعامل باشد؛ این کار نتیجه اش لج و لجبازی است و قشنگ در نمی آید.

پیش از این سیدمهدی هاشمی نماینده تهران گفته بود من این طرح را امضا نکردم و ندیده ام ولی من هم شنیده ام که مسائل اقتصادی در آن محور سوال است. ضمن اینکه دولت و ریاست محترم جمهور هم باید بداند که ابهام، اشکال و ایراد وجود دارد و اگر اینها با صورت رایج پاسخگو نباشند، ممکن است سوال اجرایی شود.

ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند