۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۶۶۳۲
انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۱

تبدیل پوسته ویندوز ۷ به ویندوز ۸ با این نرم افزار

ویندوز ۸ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلت ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریع تر با استفاده از یواس‌بی و بلوتوث، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

در ویندوز ۸ منوی استارت وجود ندارد و در اثر حذف این منو و تغییر بسیاری از اجزا و امکانات، ویندوز به کلی دگرگون شده و ظاهر جدید و کاملاً متفاوتی به خود گرفته است، در نتیجه هنوز بسیاری از کاربران با این محیط هماهنگ نشده اند. اگر هم اکنون سیستم عامل سیستم شما ویندوز ۷ است و دوست دارید محیط ویندوز ۸ را نیز تجربه کنید، می توانید به جای نصب آن، با نصب پوسته ی ۸Style Skin Pack محیط ویندوز ۸ را بر روی سیستم خود ایجاد کرده و پس از آشنایی و کار در آن، به راحتی درمورد نصب این سیستم عامل جدید بر روی سیستم خود تصمیم بگیرید.

برای دانلود کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر