۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۶۷۲۰
انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۱

پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی با دراپ باکس

برای این کار کافی است در سایت دراپ باکس ثبت نام کنید . بعد اپلیکیشن DropSpace را روی تلفن تان نصب کنید. حالا می توانید اکانت دراپ باکس را به این اپلیکیشن داده و پوشه های مختلف سیستم عامل اندروید را با آن به روز رسانی کنید.
نارنجی: شما از سرویس های ذخیره سازی ابری برای نگهداری اطلاعات تان استفاده می کنید؟ دراپ باکس یکی از مشهور ترین آنها است و البته گزینه های دیگری هم همیشه در اختیارتان است. این سرویس ها روز به روز محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا می کنند و آمار جدیدی که امروز منتشر شد نشان می دهد که هم اکنون ۳۷۵ میلیون کاربر در سراسر جهان از آنها استفاده می کنند. این آمار پیش بینی می کند که تعداد کاربران فضای ذخیره سازی ابری تا پایان سال جاری میلادی به ۵۰۰ میلیون نفر برسد.

سرویس های ذخیره سازی ابری کاربردهای مختلفی دارند. شما می توانید به اطلاعات مهم تان در هر کجا و با گجت های مختلف دسترسی داشته باشید و البته یکی از مهمترین کاربردها پشتیبان گیری از اطلاعات است. اما این پشتیبان گیری لزوما برای اطلاعات روی کامپیوتر شما نیست و می تواند شامل تلفن همراه اندرویدی شما هم بشود.

برای این کار کافی است در سایت دراپ باکس ثبت نام کنید . بعد اپلیکیشن DropSpace را روی تلفن تان نصب کنید. حالا می توانید اکانت دراپ باکس را به این اپلیکیشن داده و پوشه های مختلف سیستم عامل اندروید را با آن به روز رسانی کنید.

این اپلیکیشن گزینه ای دارد که می توانید مشخص کنید به روز رسانی فایل ها را فقط زمانی که به اینترنت وای-فای متصل است انجام بدهد تا نگران هزینه اینترنت موبایل نباشید. ضمنا می توانید گزینه Run as service را انتخاب کنید تا اپلیکیشن در پس زمینه تلفن اجرا شده و طبق برنامه زمان بندی، اطلاعات تلفن را روی اکانت دراپ باکس قرار دهد.

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر