۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۶۸۵۵
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۱

افشاگری وزارت دادگستری لیبی از قاچاق گسترده انسان در دوران قذافی

محمد مفتاح حموده، مشاور وزارت دادگستری لیبی اظهار کرد: بیشترین موارد قاچاق انسان در تاریخ لیبی در زمان معمر قذافی صورت گرفته است.
 رئیس پارلمان ملی لیبی بر اهمیت یک ارتش جدید ملی در کشور تاکید کرد. از سوی دیگر مشاور وزارت دادگستری لیبی از قاچاق انسان بصورت سازماندهی شده توسط نظام معمر قذافی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، محمد المقریف، رئیس کنگره ملی لیبی با اشاره به انقلاب‌های 17 فوریه و نقش آنها در آزادسازی کشور از نظام سابق و تحقق پیروزی‌هایی در تمام شهرهای لیبی، بر اهمیت ایجاد یک ارتش جدید ملی برای حمایت از کشور تاکید کرد.

وی همچنین بر فراهم کردن بهترین تکنولوژی‌های علمی برای همگام شدن با استراتژی نظامی کشورهای جهان تاکید کرد.

از سوی دیگر محمد مفتاح حموده، مشاور وزارت دادگستری لیبی اظهار کرد: بیشترین موارد قاچاق انسان در تاریخ لیبی در زمان معمر قذافی صورت گرفته است.

وی در خصوص محاکمه سیف‌ الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی گفت: اتهام‌ها علیه سیف الاسلام در خصوص کشتار و تحریک به قتل تظاهرکنندگان است و این اتهام‌ها کاملا ثابت شده است.

این مسئول لیبیایی همچنین از بکارگیری مزدوران خارجی توسط قذافی برای مقابله با انقلابیون لیبی خبر داد.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان