۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۳۷۳۶۸

اینیستا: بهتر بود با په په دوئل نمی کردم

هافبک بارسا در خصوص په‌په می گوید: په‌په حرفی زد و من جوابش را دادم زیرا منظور مستقیم او من بودم. سپس او دوباره جواب داد، اما این اتفاقات افتاده گرچه بهتر بود که در این باره دوئل نمی‌کردیم و می‌گذاشتیم به حال خودش بماند.
فارس - هافبک بارسلونا معتقد است نباید خود را با فاصله‌ای که در لالیگا با مدافع عنوان قهرمانی دارند، دست بیندازند.

 آندرس اینیستا در خصوص وضعیت آمادگی خود گفت: هنوز در بازی‌های ملی با اسپانیا 90 دقیقه کامل بازی نکردم، اما در شرایط عالی به سر می‌برم. احساس خوبی دارم و مصدومیت را پشت سر گذاشتم. بازی مقابل دپورتیوو مسابقه سختی خواهد بود. همیشه بعد از بازی‌های ملی رقابت‌های سختی داریم.

اینیستا با اشاره به اظهاراتش پیش از بازی با فرانسه که گفته بود احساس کاتالان و اسپانیایی بودن دارم، افزود: حرفی که زدم سیاسی نبود، بلکه احساسم را بر زبان آوردم. این کاملا منطقی است اما آنهایی که نمی‌خواهند این را بفهمند، هرگز نخواهند فهمید. از اینکه در فوئنتیلبیا متولد شده‌ام افتخار و احساس می‌کنم ریشه در اینجا دارم زیرا 16 سال است که در بارسلونا هستم و همیشه احساس می‌کردم در خانه هستم. خانواده من، همسرم و دخترم اهل اینجا هستند.

هافبک بارسا در خصوص په‌په خاطرنشان کرد: په‌په حرفی زد و من جوابش را دادم زیرا منظور مستقیم او من بودم. سپس او دوباره جواب داد، اما این اتفاقات افتاده گرچه بهتر بود که در این باره دوئل نمی‌کردیم و می‌گذاشتیم به حال خودش بماند. هرگز فیلمی که می‌گویند درباره په‌په ساخته شده را ندیده‌ام. اکنون که په‌په در مرکز توجه قرار گرفته، هر کسی نظر خودش را می‌گوید.

اینیستا ادامه داد:‌ هنوز راه زیادی در پیش داریم و هیچ تیمی را نمی‌شناسم که برای پیروزی مسابقه ندهد. رئال مادرید که قهرمان فصل گذشته لالیگا است نیز می‌خواهد بار دیگر قهرمانی را به دست آورد. بیایید خودمان را با فاصله‌ای که با رئال داریم، دست نیندازیم.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید



برچسب ها: اینیستا ، په په ، بارسلونا
ارسال به دوستان