۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۷۴۶۶
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۱

نشنال جئوگرافی عکاسان ایرانی را از شرکت در مسابقه حذف کرد

موسسه نشنال جئوگرافی اعلام کرد که شرکت در مسابقه عکس سالانه این موسسه برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر ممنوع است.
شرکت عکاسان ایرانی و چهار کشور دیگر در مسابقه عکس نشنال جئوگرافی ممنوع شد.

به گزارش مهر، موسسه نشنال جئوگرافی اعلام کرد که شرکت در مسابقه عکس سالانه این موسسه برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر ممنوع است.

تیم برگزار‌کننده مسابقات سالانه عکاسی موسسه و مجله نشنال جئوگرافی اعلام کرد که شرکت برای عکاسان کشورهای ایران وچهار کشور دیگر ممنوع است.
 
این مسابقات که هر سال از سپتامبر تا پایان نوامبر با شرکت حدود20 هزارعکاس از 130 کشور جهان برگزار می‌شود، مسابقه عکاسی در سه بخش مکان‎ها، مردم و طبیعت است که صرفا جنبه هنری و فرهنگی دارد.
 
طبق مقررات اعلام شده از سوی این موسسه که به صورت آنلاین منتشر شده، ضمن اعلام ضوابطی چون رسیدن به سن قانونی در کشور محل اقامت، تاکید شده که شهروندان و کسانی که هم اکنون در کشورهای ایران، کوبا، کره شمالی ، سودان و سوریه  زندگی می‌کنند، مجاز به شرکت در این مسابقه نخواهند بود.
 
طبق همین ضوابط، آثار ارائه شده از سوی عکاسان علاقمند به شرکت دراین مسابقه در صورتی که از شهروندان پنج کشور یاد شده باشد، باطل بوده و از درجه اعتبار ساقط است.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم