۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۷۹۷۰
انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۱

آتش بار دیگر به جان چادر زلزله‌زدگان افتاد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از گاز پیک‌نیک برای تهیه غذا موجب بروز این آتش‌سوزی شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از بروز آتش‌سوزی در چادر زلزله‌زدگان شهرستان هریس خبرداد و گفت: یک پیرزن در این حادثه دچار سوختگی شدید شد.

حبیب حسین‌قلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: صبح امروز (سه‌شنبه) در اثر بروز حریق در یکی از چادرهای زلزله‌زدگان در روستای «برازون» از توابع شهرستان هریس، یک پیرزن 80 ساله دچار سوختگی 40 درصد شد.

حسین‌قلی‌زاده افزود: مصدوم توسط آمبولانس‌ به بیمارستان این شهرستان و پس از آن به بیمارستان سینای تبریز منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از گاز پیک‌نیک برای تهیه غذا موجب بروز این آتش‌سوزی شد.

وی گفت:خوشبختانه این آتش به چادرهای همسایه سرایت نکرد، اما برای پیشگیری از این‌گونه حوادث باید چادرهای زلزله‌زدگان با فاصله از همدیگر نصب شوند.

به گزارش ایسنا، در 19 مهرماه گذشته نیز چادرهای زلزله‌زدگان دروستای "قراجا" شهرستان هریس طعمه حریق شد و پیرزنی 70 ساله در اثر این آتش‌سوزی درگذشت.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان