۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۸۳۸
انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۱

سوار شدن اوبونتو بر روی نکسوس 7

البته کسانی که از نسخه نسبتا کامل اوبونتو بر روی نکسوس 7 خوش شان نیاید، به راحتی می توانند دوباره به سیستم عامل قبلی تبلت شان برگشته و از اندروید جیلی بیلی لذت ببرند.
نارنجی: اگر چنان عاشق اوبونتو هستید که دیگر نمی خواهید تبلت نکسوس 7 گوگلی تان باربر جیلی بیلی باشد، شرکت Canonical برنامه نصب اوبونتو روی نکسوس 7 را برای کمک به شما عرضه کرده است. البته به نظر می رسد که برای این کار باید bootloader دستگاه اندرویدی تان را آنلاک کنید.

حال پس از ورود به حالت Fastboot نکسوس خود را به یک کامپیوتر مجهز به اوبونتو وصل کرده و برنامه ویژه Canonical را اجرا کنید. اکنون باید منتظر مانده و همه کارها را بر عهده این نرم افزار بگذارید. پس از یک انتظار ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای طاقت فرسا، تبلت شما یک نسخه کامل از اوبونتو را اجرا خواهد کرد.

البته کسانی که از نسخه نسبتا کامل اوبونتو بر روی نکسوس 7 خوش شان نیاید، به راحتی می توانند دوباره به سیستم عامل قبلی تبلت شان برگشته و از اندروید جیلی بیلی لذت ببرند.

برای مشاهده شیوه نصب اوبونتو و بازگشت به اندروید، به صفحه ویکی اوبونتو مراجعه کنید. البته قبل از هر چیز خوب فکرهای تان را کرده و آماده ریسک آنلاک کردن دستگاه و نصب سیستم عامل جدید شوید. نارنجی نمی تواند از پس هزینه خرابی تبلت های دلبند شما بر بیاید!

برچسب ها: اوبونتو ، نکسوس 7
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر