۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۹۷۶
انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۱

محمدرضا شریفی‌نیا در نقش آیت‌الله بروجردی!

کافه سینما - چندی است که مجموعه تلویزیونی معمای شاه، در زمینه تاریخ معاصر ایران به کارگردانی محمدرضا ورزی، وارد مرحله تولید شده است.عطاران نقش شهيد مطهری را بازی مي‌كند!

قرار است بازیگران مشهور، نقش چهره‌های شناخته شده در قرن حاضر را ایفا کنند. طبق اخبار رسیده به کافه سینما، در تازه‌ترین تصمیم‌ها و تا این لحظه، رضا عطاران قرار است نقش استاد شهید مرتضی مطهری، اکبر عبدی نقش هویدا و محمدرضا شریفی‌نیا در نقش آیت‌الله بروجردی ظاهر شوند.

در سال‌های اخیر؛ از اکبر عبدی گرفته تا حامد بهداد، بازیگران زیادی نقش چهره‌های روحانی را ایفا کرده‌اند، اما این نخستین تجربه رضا عطاران در چنین نقشی است.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی