۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۹۱۹۰
انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۱

قیمت خرید تضمینی گندم 650 تومان تعیین شد

ناصر توکلی افزود: براساس مصوبه ای که نمایندگان ویژه رئیس جمهور اتخاذ کردند، مقرر شد، قیمت تضمینی گندم در سال زراعی 92-91 به ازای هر کیلوگرم با 2 درصد افت غیر مفید و 4 درصد افت مفید 5500 ریال برای گندم معمولی و 5800 ریال برای گندم دوروم باشد.
معاون امور تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای سال زراعی 92-91 با احتساب تشویقی، قیمت خرید تضمینی گندم معمولی 650 تومان و گندم دوروم 680 تومان تعیین شد.

به گزارش فارس، ناصر توکلی افزود: براساس مصوبه ای که نمایندگان ویژه رئیس جمهور اتخاذ کردند، مقرر شد، قیمت تضمینی گندم در سال زراعی 92-91 به ازای هر کیلوگرم با 2 درصد افت غیر مفید و 4 درصد افت مفید 5500 ریال برای گندم معمولی و 5800 ریال برای گندم دوروم باشد.

وی تصریح کرد: در بند پایانی این مصوبه جایزه تولید پیش‌بینی شده و در این راستا به ازای هر کیلوگرم گندم مبلغ 1000 ریال بابت پاکی، کرایه حمل، تخیله و بارگیری و کیفیت گندم تولیدی به عنوان تشویقی به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

توکلی گفت: بنابراین قیمت هر کیلو گندم معمولی در صورت پاک بودن برابر جدول خرید مبلغ 6500 ریال و برای گندم دوروم مبلغ 6800 ریال پرداخت خواهد شد.

نرخ خرید تضمینی گندم پیش از این 550 تومان بوده است.
ارسال به دوستان
۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس)