۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۹۲۳۶
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۱

وقوع انفجار در خط لوله گاز یمن

شرکت گاز یمن روز چهارشنبه بار دیگر از وقوع انفجار در یک خط لوله گاز طبیعی این کشور که تنها خط لوله گاز صادراتی آن کشور است، خبرداد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت گاز یمن که توسط شرکت فرانسوی ˈتوتالˈ‌اداره می شود، با تایید خرابکاری در این خط لوله گاز 38 اینچی که به پایانه گاز طبیعی ˈبلحافˈ‌ واقع در خلیج عدن متصل می شود،‌ اعلام کرد انفجار در این خط لوله واقع در 295 کیلومتری شمال پایانه مذکور در ساعت 10 شب به وقت محلی صورت گرفته است.

شرکت ˈتوتالˈ‌ زمان از سرگیری فعالیت این خط لوله را اعلام نکرده است.

براساس این گزارش،‌ درپی اعتراض های ضددولتی سال گذشته میلادی و خلا قدرت ناشی از آن در یمن ،‌ خرابکاری در ‌خطوط لوله نفت و گاز این کشور توسط گروههای مسلح به طور مکرر صورت می گیرد، به طوری که این اقدام موجب کمبود سوخت و کاهش درآمدهای صادراتی دراین کشور فقرزده شده است.

ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی