۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۹۵۴۰
انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۱

اعلام دخل و خرج مخالفان دولت سوریه: دریافت 40 میلیون دلار از لیبی، قطر و امارات

رسانه های خبری روسیه اعلام کردند: گروه موسوم به ˈشورای ملیˈ سوریه از تشکل های مخالف دولت بشار اسد ، 4/40 میلیون دلار کمک مالی خارجی دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه های خبری روسیه روز جمعه به نقل از منابع خبری عربی اعلام کردند: این تشکل از زمان شکل گیری در ماه اکتبر سال گذشته این مبلغ را دریافت کرده است.

این رسانه ها به استناد گزارش تشکل شورای ملی سوریه خاطرنشان کردند: این گروه مخالف دولت سوریه در یک سال اخیر پنج میلیون دلار از امارات ، 15 میلیون دلار از قطر و 4/20 میلیون دلار هم از لیبی دریافت کرده است.

تشکل یاد شده در گزارش خود مدعی شده است که 7/29 میلیون دلار از این رقم را برای اهداف انسانی و اقدامات ضددولت سوریه و بقیه برای مصارف اداری و تامین مخابرات و ارتباطات هزینه شده است.

به گزارش رسانه های روسی، بخشی از کمک های مالی به این تشکل مخالف دولت سوریه از طریق وجوه شخصی در کشورهای قطر و ترکیه تامین شده است.

تشکل موسوم به ˈشورای ملیˈ سوریه در ماه اکتبر سال 2011 در استانبول شکل گرفت و از گروه های مخالف دولت سوریه مقیم خارج از این کشور محسوب می شود.

برچسب ها: سوریه ، بشار ، اسد ، مخالفان
ارسال به دوستان
هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع