۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۰۰۵۶
انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۱

وزیر ارشاد به ضرغامی نامه نوشت

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه فرارسیدن ایام هفته کتاب در نامه‌ای خطاب به عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار پوشش فعالیت‌های مربوط به هفته کتاب در رسانه ملی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، خواستار انعکاس گسترده فعالیت‌های بیستمین دوره هفته کتاب از رادیو و تلویزیون شد.

به گزارش مهر، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه فرارسیدن ایام هفته کتاب در نامه‌ای خطاب به عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار پوشش فعالیت‌های مربوط به هفته کتاب در رسانه ملی شد.

در نامه حسینی آمده است:

«بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تحت عنوان «یادگار ماندگار» از 20 الی 27 آبان‌ماه جاری در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد. با توجه به نقش سازنده رسانه ملی در ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در میان مردم فرهنگ دوست کشور و همکاری و تعامل مثبت آن سازمان با وزارت متبوع، خواهشمند است هم‌چون سنوات گذشته، دستور مساعدت لازم جهت انعکاس فعالیت‌های هفته کتاب از شبکه‌های مختلف صداوسیما در گستره ملی و استانی صادر فرمایید.»

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از 20 تا 27 آبان در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است