۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۰۵۲۰
انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۱

پهلوانی: ایرلاین‌ها با ارز 1226 تومانی خداحافظی کنند

وی با تاکید بر اینکه ایرلاین‌ها باید با ارز 1226 تومانی خداحافظی کنند، گفت: برای حل مسایل ارزی و سوخت، مذاکراتی را با شرکتها انجام دادیم و پیشنهاد دولت هم همان افزایش قیمت بلیت بود که انجام گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ایرلاین‌ها باید با ارز 1226 تومانی خداحافظی کنند، گفت: پیشنهاد دولت تامین ارز از اتاق مبادلات ارزی است.

حمیدرضا پهلوانی در گفتگو با مهر در خصوص تامین ارز ایرلاینها اظهار داشت: پیشنهاد دولت این است که ایرلاین‌ها از اتاق مبادلات ارزی برای تامین ارز مورد نیاز خود استفاده کنند و موضوعی در خصوص تامین ارز به روش‌های دیگر مطرح نیست.

وی با تاکید بر اینکه ایرلاین‌ها باید با ارز 1226 تومانی خداحافظی کنند، گفت: برای حل مسایل ارزی و سوخت، مذاکراتی را با شرکتها انجام دادیم و پیشنهاد دولت هم همان افزایش قیمت بلیت بود که انجام گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت برای حمایت از صنعت داخلی انجام گرفت، بیان کرد: ما هم برای حمایت از صنعت داخلی، درنظرگرفتن رضایت مسافران و کیفیت پروازها برای این رقم توافق کردیم؛ بنابراین دیگر مذاکره ای برای ارز انجام نمی گیرد.

در هفته اخیر، دولت با افزایش 60 تا 70 درصدی قیمت بلیت هواپیما موافقت کرد و به همین دلیل قیمت سوخت هواپیما از 200 تومان به 700 تومان افزایش یافت. رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی هم اعلام کرد که ایرلاین‌ها با این افزایش قیمت مشکلی ندارند.
برچسب ها: پهلوانی ، ایرلاین‌ ، ارز
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است