۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۰-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۰۵۷۲
انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۰-۰۸-۱۳۹۱

ایمیل‌های توییتر را جدی بگیرید

در این ایمیل از کاربر خواسته شده با کلیک بر لینک داخل ایمیل، نسبت به تغییر دادن کلمه عبور خود اقدام نماید.
ایتنا - توییتر با ارسال ایمیل به برخی کاربران خود، از هک شدن حساب آنها خبر داده است.

توییتر با ارسال ایمیلی به برخی از کاربران خود، از آنها خواسته کلمه عبور حساب خود را تغییر دهند.

در این ایمیل از کاربر خواسته شده با کلیک بر لینک داخل ایمیل، نسبت به تغییر دادن کلمه عبور خود اقدام نماید.

اگر چه این شیوه بسیار مشکوک است و کارشناسان امنیتی همواره کاربران را از کلیک بر لینک‌هایی که در ظاهر توسط شرکت‌های معتبر ارسال می‌شود برحذر می‌دارند ولی این بار قضیه فرق می‌کند.

تعداد زیادی از مشترکان توییتر، در خصوص این ایمیل‌ها با یکدیگر پیام رد و بدل کرده‌اند و به نظر می‌رسد آنها نیز نسبت به صحت چنین ایمیل‌هایی مشکوک هستند.

سایت تک‌کرانچ که این خبر را منتشر کرده تاکید نموده که این ایمیل‌های توییتر واقعی است.

تک‌کرانچ یکی از طرف‌های درگیر در این ماجراست.

به گزارش ایتنا، داستان از آنجا شروع شد که به دنبال هک شدن حساب تک‌کرانچ در توییتر، هکرها اقدام به سوء استفاده از آن نموده و با ارسال پیام‌های جعلی تلاش داشتند کاربران را بفریبند.

به نظر می‌رسد حساب‌های زیادی در توییتر به این شیوه هک شده است.

تک‌کرانچ از توییتر اطلاعات بیشتری در این خصوص درخواست کرده ولی پاسخی نگرفته است.
برچسب ها: ایمیل‌ ، توییتر
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر