۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۱۰۶۶
انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۱

کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در غرب تهران

در این عملیات پلیسی سه قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند وبا توجه به اینکه تعدادی از همدستان و عاملان اصلی این باند قاچاق موادمخدر متواری بودند تلاشهای پلیس غرب استان تهران برای دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه یافت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو عامل فراری قاچاق و کشف چهار تن و 570 کیلوگرم موادمخدر در مخفیگاهشان در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ ناصر اصلانی اظهار داشت: اواخر مهرماه سال جاری با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی غرب استان تهران در شهرستان ملارد و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، در نتیجه سرنخی مبنی بر تردد اعضای باند توزیع مواد مخدر در گاوداری متروکه واقع در روستای بیدگنه بدست آمد.

وی افزود: در این راستا بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی با تجهیزات کافی در محل حاضر شدند و شبانه منطقه را دقیقا زیر نظر گرفتند با ورود یک دستگاه تانکر گاز رسانی سفید رنگ به گاوداری با استفاده از اصل غافلگیری ومحاصره کامل اطراف کامیون وپیش بینی های امنیتی وانتظامی،راننده به نام "محمد - س" 28 ساله و سرنشینان کامیون به نام "فرزاد - ی" 36 ساله و "کامران - ز" 35 ساله را دستگیر کردند.

این مسئول عنوان کرد: ماموران پس از انجام یک عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی کامیونت و یک دستگاه خودروی نیسان را به همراه رانندگان آنها توقیف و جهت بازرسی به ستاد فرماندهی انتظامی "ملارد" منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: با بررسی دقیق کارشناسی و پیدایش محل اختفای مواد مخدر در انتهای تانکر مذکور، ماموران انتظامی با همکاری عوامل آتش نشانی از داخل تانکر گاز رسانی مقدار چهار تن و 570 کیلو و750 گرم تریاک با لفافه کشف کردند.

وی یادآور شد: در این عملیات پلیسی سه قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند وبا توجه به اینکه تعدادی از همدستان و عاملان اصلی این باند قاچاق موادمخدر متواری بودند تلاشهای پلیس غرب استان تهران برای دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه یافت.

این مسئول اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سرانجام سرنخی از حضور وفعالیت دو قاچاقچی فراری این باند در شهرستان هرسین استان کرمانشاه بدست آمد و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اخذ نیابت قضائی با حضور در استان کرمانشاه، هر دو قاچاقچی فراری را بنامهای "علی-ح" و"حمزه- ه" در مخفیگاهشان در شهرستان هرسین دستگیر کرده وجهت تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران منتقل کردند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)